Reklamačný poriadok

I. Úvodné ustanovenia

1. „Poskytovateľom“ je obchodná spoločnosť Co2 Offset s.r.o., IČO: 17077630, so sídlom Jičínská 226/17, Žižkov, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe.

2. „Objednávateľom“ sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom webového rozhrania www.https://skznamka.sk/sk/ objedná službu od poskytovateľa.

3. Ostatné pojmy sú bližšie vysvetlené vo všeobecných obchodných podmienkach Poskytovateľa (ďalej len „VOP“). 4. Predmetom upravenia tohto reklamačného poriadku sú podmienky dodania, reklamácie a vrátenia poskytovanej služby. 5. Tento poriadok upravuje práva a povinnosti iba pre spotrebiteľov. Pre ostatné subjekty platia v plnom rozsahu VOP alebo príslušná právna úprava. 6. Uzavretím objednávky (zmluvy) súhlasí Objednávateľ s obsahom tohto reklamačného poriadku.

Dodacie podmienky

1. Poskytovateľ riadne poskytne službu tým, že odošle potvrdenie o registrácii vozidla v systéme prevádzkovateľa elektronických diaľničných známok na e-mail, ktorý Objednávateľ uvedený v objednávke. Za dostupnosť svojej e-mailovej schránky zodpovedá Objednávateľ. Povinnosti Poskytovateľa poskytnúť službu sú splnené v okamihu odoslania potvrdenia e-mailom.

2. Poskytovateľ je povinný vybaviť objednávku najneskôr do 2 pracovných dní. Poskytovateľ však nezodpovedá za prípadné výpadky v systéme, ktorý neprevádzkuje.

3. V prípade, že Poskytovateľ nevybaví objednávku v stanovenej lehote, je Objednávateľ oprávnený požiadať Poskytovateľa o vrátenie zaplatenej ceny za službu. Objednávateľ je oprávnený požiadať o vrátenie ceny za službu písomne na adresu sídla Poskytovateľa, alebo elektronicky na e-mailovú adresu: [email protected]

4. V ostatnom sa riadi dodacími podmienkami VOP Poskytovateľa.

Reklamácie

1. Objednávateľ má právo reklamovať poskytovanú službu počas jej poskytovania. Skryté vady je možné reklamovať bez zbytočného odkladu potom, ako sa o nich dozvie, najneskôr do 6 mesiacov. 2. V prípade, že je služba poskytovaná vadne, má objednávateľ právo na bezplatné odstránenie takejto vady. Ak nie je možné vadu odstrániť, má objednávateľ právo na primeranú zľavu z ceny služby alebo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie celej uhradenej sumy za cenu služby. 3. Objednávateľ nemá právo na vady, ak vadu spôsobil sám alebo o vadách vedel pred poskytnutím služby. 4. Reklamáciu je možné uplatniť u Poskytovateľa písomne na adrese sídla Poskytovateľa alebo elektronicky na e-mailovú adresu: [email protected]. 5. Poskytovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v prípade zložitých situácií do troch pracovných dní. Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní. 6. Spôsobe vybavenia reklamácie Poskytovateľ oznámi Objednávateľovi e-mailom, telefonicky alebo písomne na adresu jeho bydliska. 7. Objednávateľ má právo na úhradu účelne vynaložených nákladov spojených s uplatnením oprávnenej reklamácie. Tieto náklady sú chápané ako nevyhnutné. Ide najmä o poštovné na zaslanie reklamácie. K týmto nákladom nemusí patriť cesta autom na uplatnenie reklamácie a expresná preprava a ďalšie podobné. O vrátenie nákladov je potrebné požiadať bez zbytočného odkladu, najneskôr do 1 mesiaca od skončenia lehoty na uplatnenie práv z vadného plnenia. 8. Ustanoveniami v tomto reklamačnom poriadku nie je akýmkoľvek spôsobom dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z vad. Ustanoveniami v tomto poriadku taktiež nie je možné akýmkoľvek spôsobom skracovať zákonné práva Objednávateľa z vad. 9. Ak je vadná Elektronická diaľničná známka a takáto vada nie je spôsobená Poskytovateľom, teda vadným poskytnutím služby, je Objednávateľ povinný uplatniť takúto vadu priamo u Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.

Odstop od pogodbe v varnostnem obdobju

1. Naročnik ima pravico odstopiti od naročila (pogodbe) v zakonskem roku 14 dni in stranki sta po odstopu dolžni vrniti vse, kar je bilo izpolnjeno v skladu s pogodbo (naročilom). Od pogodbe lahko odstopi Naročnik pisno na naslov sedeža Ponudnika. Ali pa preko elektronske pošte: [email protected]. Naročnik pa ni upravičen odstopiti od naročila (pogodbe), če je bila storitev že v celoti zagotovljena.

2. Naročnik ni upravičen odstopiti od pogodbe v skladu s postopkom iz člena IV. odst. 1 tega pravilnika, če je pred sklenitvijo pogodbe (naročila) privolil v začetek izvajanja storitve pred potekom zakonske 14-dnevne odstopne dobe. V takem primeru ni mogoče odstopiti v obsegu, v katerem je bila storitev že zagotovljena.